Vozítko on-line
Vím, že obchody na dálku jsou obtížné. Že pokud nenakupujete v e-shopu, kde je všechno zboží nové, jedná se vlastně o projev výrazné důvěry směrem k obchodníkovi. Snažím se proto vždy uvádět všechna fakta o kočárku, odkazovat na webové stránky věnující se Maclaren, které znám a v neposlední řadě píši spoustu detailů do emailů a sms, abych eliminovala případné rozčarování či zklamání.
Jsem ráda, že v případě rodiny Jindřišky Š. se důvěra vyplatila a po rozbalení kočárku zakoupeného "on-line" u nich převládla spokojenost. Ba co víc, že se mi podařilo Jindřišku "přemluvit", aby nekupovala nový a drahý kočárek, ale vzala si použité vozítko v perfektním stavu i s nánožníkem za skvělé peníze. Budu moc ráda za takové klienty.